Subject: Fwd: ED Decision 2023/007/R
From: "Martin Noorsalu" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Sun, 3 Nov 2024 22:24:07 +0200

Tere!

Edastan uuesti, palun vastamisel lisada ka miks pole eelnevatele päringutele 
nõutud ajaraamistiku osas vastatu?

Tervitustega!

Martin Noorsalu
Juhatuse liige

MTÜ Eesti Kiirabikopter

---------- Forwarded message ---------
Saatja: Martin Noorsalu <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Date: K, 22. mai 2024 kell 23:30
Subject: ED Decision 2023/007/R
To: <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >

Tere!

Seoses meditsiiniliste lendude teostamisega on tekkinud küsimus 
Transpordiametile(oleme selle juba esitanud 16.01.24 Mari Toodule, vastust 
pole senini) EU otsuse kohaldamise osas eestis ja palume Teie hinnangut osas 
selle rakendamisel rutiinsetele meditsiinilendudele haiglatevahel.

ED Decision 2023/007/R Helicopter emergency medical service performance and 
public interest sites? Seal on toodud ulatuslikud muudatused GM1 
SPA.HEMS.100(a) uue punktiga e, milles on võimalus transportida väljaspool 
HEMS, ehk lihtsa veoteenusena kui puudub oht ja risk - see on meie mõistes 
täpselt ju nn. PPA Lennusalga haiglatevaheline transport stabiliseeritud 
patsiendiga. See on teenus mida on meile õelnud ka nii Tervisekassa kui ka 
Terviseamet -  et soovitakse saada kiirabibrigaadi ja patsiendi transport 
veoteenusena.

Sellest tulenevalt ongi küsimus ja et palume kinnitust, haiglate vahelise 
patsientide transportlenduse osas ei kohaldu SPA.HEMS osa?

Tervitustega!

Martin Noorsalu
MTÜ Eesti Kiirabikopter

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.